چند میگیری تنت رو بفروشی

اکتبر 22, 2008 at 11:07 ق.ظ. (درد دل) (, )

خودم را ميفروشم———————0914—————–0935 رعنا حيدرحسيني دانشجوي رشته كامپيوتر دانشگاه ازاد تبريز
——————————متن بالا کامن یکی از خواننده های وبلاگ ژنوس بود————————————-
چند….؟ به چه قیمتی….؟ فکر کن من خریدارتم! می خوای برام چی کار کنی…؟ به خاطر چند هزار تومن آلت یه مرد رو به دهن می گیری…..؟ خیلی سعی می کنم درکت کنم ولی نمی شه.
از عذر می خوام چون مجبورم اطلاعات تماست رو پاک کنم.تو دانشگاه آزاد درس می خونی اونم رشته کامپیوتر پس نتیجه می گیریم هزینه دانشگاهت خیلی بالاست، شاید به همین خاطر دست به تن فروشی زدی؟ ولی آیا تو مجبوری همچنین کاری رو انجام بدی فقط برای تهیه مخارج تحصیل…؟
خیلی سعی می کنم درکت کنم ولی نمیشه

15 دیدگاه

  1. آشپزی said,

    سلام خدمت مدیر محترم سایت
    اگه تو سایتتون جایی واسه شکمو ها داری پیشنهاد تبادل لینک میدم
    در صورت سرچ کلمه آشپزی در گوگل وبلاگ من در رده اول قرار دارد و به حق بهترين آدرس اينترنتي آشپزي ميباشد
    وبلاگ:http://groohashpazi.blogfa.com
    عنوان لینک: آشپزی

  2. piremoghan said,

    سلام.یعنی چی که هزینه داشنگاه بالاست و من برای این کار تن فروشی میکنم؟ این هم شد دلیلی برای انجام یک کار؟ مگه فقط این یک نفر هست که زیر فشار مالی هست؟ اگر قرار باشه هر کسی برای بدست اوردن پول ویا پرداختن هزینه داشنگاه این کارو انجام بده که دیگه کار همهمون تمومه. این نوشته شما یک مغلطه ای بود برای توجیح کردن خود فروشی . در ضمن خود فروشی همه جا هست در ازدواج و در روابط دختر و پسر بالاخره هر کسی در قبال اونچه که میگیره باید یک چیزی رو بده . همونطور که این خانوم در قبال پول خودش رو به طرف میده .امیدوارم منظور من رو فهمیده باشید

  3. essi said,

    سلام و خسته نباشید
    چنانچه با تبادل لینک موافقید
    ما را با نام:
    افسانه جومونگ ، سریال جومونگ
    لینک کنید
    و نام لینک خودتون را برای ما بفرستید
    با آرزوی موفقیت

  4. Diapason said,

    اصل موضوع به نظرم زير سوال است (نسبت به روش فرد مورد نظر ترديد دارم) ولي خوب ممكنه جواب بدي كه بالاخره تو اجتماع كه وجود داره!!!
    تن فروشي كه يكي از شيو هاي خودفروشي است علتهاي زيادي داره كه مسئله فقر يكي از انهاست.
    ربط دادن اين پديده در مرحله اول به فقر معمولا توسط خود تن فروش مطرح مي شه كه آگاهانه يا ناآگاهانه علتش رو به مسئله مالي ربط مي ده.
    بگذريم

  5. essi said,

    سلام و خسته نباشید
    چنانچه با تبادل لینک موافقید(آمارم بالای 8000 هست)
    ما را با نام:
    افسانه جومونگ ، سریال جومونگ
    لینک کنید
    و نام لینک خودتون را برای ما بفرستید
    با آرزوی موفقیت

  6. shahruz said,

    ای ریدم تو این مطالبت… یک مطلب درست بنویس …….اینا چیه… خوب دختره جنده کسو بوده دلش خاسته بده به تو چه اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. راوی دختردايی گمشده said,

    میشه شماره‌ی ایشون رو برام بفرستی… اگه به کمک احتیاج داره، شوهرعمّه‌ی من یه مرکز خیریه داره که به دانشجوهای شهرستانی کمک می‌کنه. شاید بتونم بهش کمکی بکنم.

  8. leon said,

    سلام

    100% یک نفر میخواسته عکس العمل تو رو ببینه و یک دسیسه در کاره!

    خیلی مواضب باش در کمینت نشسته اند.

    جدی میگم!

  9. مهرنوش said,

    سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  10. علي said,

    من خودم كارگرم و زن كارگر تو محيط كارگري من زياده همشونم دانشجو هستند كار اين خانوم قابل توجيه نيست

  11. isama251 said,

    سایت خوبی دارید. امیدوارم این طرفداران اسلام ناب محمدی سرتان را زیر آب نکنند. خیلی در این سایت راستگویی کرده اید.
    موفق باشید.

  12. علی جمشیدی said,

    سلام به استعانت به ذات اقدس الهی سالم زندگی کنید زمینه ازدواج رو فراهم کنید، خانما کمتر ناز کنید آقایون ازدواج کنید گناه نکنید

  13. siavash said,

    سلام به همگی واقعا متاسف شدم من سیاوشم از تبریز دانشجوی زبان هستم و سنگ فروشم هستم هگه واقعا احتیاج داره به من خبر بدید بدونه هیچ منظوری کمکش میکنم

  14. منتظر said,

    سلام
    شاید کسی با ایشون دشمنی داشته و خواسته آبروی ایشونو روببره مثلا یه آقایی که جواب منفی شنیده برای ازدواج با ایشون شما اسم رو وردار خواهشا.

  15. منتظر said,

    کسی که شماره میده برای این کار دیگه آدرسِ دانشگاه و اسم کاملشو چرا گذاشته خواهشا با آبروی مردم بازی نکنید، معلومه که این کار کاملا مشکوکه.

پاسخی بگذارید

