ما می توانیم

سپتامبر 20, 2008 at 10:29 ب.ظ. (General عمومی)

آقا اصلا کی گفته شما می توانید اگه اینجوری بود که هرکی از راه برسه برا اینکه رئیس جمهور بشه بگه ما می توانیم که دیگه سنگ رو سنگ بند نبود….!
چیه می پرسین حتما این نویسنده ژنوس دیوونه شده و داره هزیون میگه ( هزیون رو با کدوم ه ح می نویسن ) ولی نه
داشتم تیترای سایت تابناک رو می خوندم که یه دفعه به این تیتر برخورد کردم:
ترانه‌هاي انتخاباتي اوباما، همان شعار احمدي‌نژاد
اینجوری بود که روی لینک کلیک کردم و وارد شدم دیدم نوشته ترانه هایی رو که بین سخنرانی های باراک اوباما پخش می کردن تویه یه آلبوم با نام «Yes We Can » جمع آوری کردن و دارن سی دی شو 30$ میفروشن.
البته قیمتش منو ناراحت نکرد ها اینکه الکی از شعار انتخاباتی ( عمل ) احمدی نژاد برای کسب رای استفاده می کنن منو شاکی کرده آخه عزیز من تو که نمی تونی بری سفرهای استانی چرا این حرفا رو می زنی…. ها..؟تویی که وسط خیابون نماز نمی خونی چرا این حرفا رو می زنی… ها..؟تو که وقتی رئیس جمهور بشی می خوای فامیلات رو بزاری سر کار…یکی بشه سر تیم حفاظتت پدر خانوم پسرت بشه دست راستت….. تو که خواهرت رو می خوای عضو شورای شهر نیویورک بکنی…. آخه چرا این حرفا رو میزنی…درسته اسمت حسین باراک اوباماست و با ما فامیلی ولی دلیل نمیشه ادای رئیس جمهور مردمی ما رو در بیاری و هی شعارای اونو بدی و بگی ما می توانیم … ما می توانیم … نه برادر من شما نمی توانید شما حرفتون با عملتون یکی نیست فقط شعار میدین….. اگه یکم به شعارای حاج محمود ما دقت کنین می بینین از 100 در صد 102 در صدش عملی شده و اون 0/5 در صدی هم که عملی نشده به خاطر کار شکنی جریانهای مخالف دولت بوده …..فهمیدی برادر من الکی نیست که بگی ما می توانیم و بری کاندید بشی حالا که شعار احمدی نژاد رو کپی برداری کردی لا افل از رفتار و عملکردش هم کپی برداری کن.
—————————————–
زیر نوشت:
………….حالا که شعار احمدی نژاد رو کپی برداری کردی لا اقل از رفتار و عملکردش هم کپی برداری کن….(شاید ما بهتون رسیدیم)

6 دیدگاه

  1. گمنام said,

    سلام. با يكي دو پستي كه از شما خواندم اين طوري برداشت كردم كه شما با نظام و اسلام و دولت كنوني از دم مشكل دارين. كمي جلوتر كه رفتم فهميدم شما با دولت نهم مشكل ندارين بلكه با دولت هاي قبلي هم مشكل داشتين. صفحات پيشين رو كه مطالعه كردم گفتم شايد فقط يه طنز بازي باشه و قصدي در كار نيست. بيشتر كه خوندم وقتي مردها رو به طنز كشيدين گفتم با يه زن طرفم but زماني كه زن ها رو هدف قرار دادين با خودم گفتم دارم نوشته هاي يه مرد رو مي خونم.
    خلاصه فكر كنم يك ساعت بيشتر شد كه چرخ مي زدم و چندين صفحه رو خوندم . بد جوري ما رو گيج كردين. بالاخره هم نفهميديم شما با نظام يا با اسلام يا با زن ها يا با مردها يا با پرزيدنت احمدي نژاد يا با اطرافيانش مشكل دارين يا اصلا با هيچ كدوم.
    ولي بيشتر از مطالب از زيركي شما تو اين گمراه كردن مخاطب خوشم اومد. نمي گم كار اشتباهيه . سو تفاهم نشه.
    ولي خوب نوشته هايي كه ثابت كنه كه نويسنده يك مرده بيشتر بود علي رغم اسم گمراه كننده ي ژنوس( يكي از مخاطبين با ژينوس اشتباه گرفته بود ) كه يقين دارم اين هم هوشمندانه انتخاب شده احتمال زياد نويسنده مرده. ولي خوب اين چيزا مهم نيست .مهم نوشته هاست.تا بعد.

    اينم هديه من

    احمدي نژاد: روز آخر امام منو كشيد كنار. گفتم آقا اجازه بدين دستتو ببوسم . گفتن لازم نيست ولي يادت باشه اگر پرزيدنت شدي 2 دوره بموني.!!!. اگر دوست داشتين منتظرم.
    ————————————————————
    واقعا بهتون تبریک میگم اولین نظری بود که فهمیده بود من یه مردم تو کل وورد پرس حتی تو وبلاگای دیگه که نظر داده بودم و کاربرای دیگه خواسته بودن به نظر من واکنش نشون بدن من رو با اسم دخت ایران ژنوس یا خواهرم و این جور چیزا یاد کرده بودن از اینکه به ما سر زدی ممنون

  2. گمنام(هم وطن) said,

    شما در مورد نظرات مخاطباتون نظري نمي دين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا صحبتي نمي كنين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه صلاح دونستيد منتظرم

  3. CsshadowS said,

    سلام دوست عزیز.
    وب قشنگی داری.
    امیدوارم در کارت موفق باشی.
    راستی عیدت مبارک.
    اگه دوست داشتی من رو با نام دانلود بازی های جذاب لینک کن و بعد به من خبر بده تا من هم لینکت کنم.
    فعلاً بای.
    http://www.web30game.blogfa.com

  4. Diapason said,

    [جالب بود

  5. mehdi said,

    سلام دوست عزیز
    کارتون واقعا حرف نداشت..اگه قبول میکنید خوشحال میشم با شما تبادل لنیک کنیم..
    عنوان لنیک ما : عکسهای کمیاب
    http://www.irandid.ir

  6. reza said,

    سلام
    وب خوبی داری
    من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو با عنوان مرکز مد و فشن لینک کنید
    با تشکر
    خدا نگهدار
    http://topshow.mihanblog.com/

پاسخی بگذارید

