در دادگاه خانواده

اوت 9, 2008 at 11:10 ب.ظ. (دل درد)

حاج آقا(قاضي): خودتونو كامل معرفي كنيد…


– شوهر: كاظم! برو بچز بهم ميگن كاظم لب شتري! ديلپم ردي! ?? ساله!


– زن : نازيلا! ليسانس هنرهاي تجسمي از دانشكده سيكتيروارد فرانسه! ?? ساله!


– حاج آقا : چه جوري با هم آشنا شديد؟


– شوهر : عرضم به حضور اَن ورت حاجي! ايشون مارو پسند كردن! مام ديديم بد گوشتيه گرفتيمش!!!


– زن: حاج آقا مي بينين چه بي چشمو روئه! حاج آقا تازه سابقه دارم هست!


– شوهر: حاجي چرت ميگه! من فقط دو سال اوفتادم زندان اونم با بي گناهيه كامل!


– حاج آقا : جرمت چي بود؟


– شوهر : حاجي جرم كه نمي شه بهش گفت! داش كوچيكم حرف گوش نميكرد … مختوع النسلش كردم !


– زن : حاج آقا مي بينين چقد بي احساسه !


– حاج آقا : خواهر من شما به چه دليلي تقاضايه طلاق كردين ؟


– زن : حاج آقا ما الان درست ? ساله كه ازدواج كرديم ولي اين آقا اصلا عوض نشده !


– شوهر : دهه ! بابا بكش بيرون ! حاجي بده اصالتمو از دست ندادم ؟


– حاج آقا : خواهر من شما فقط به خاطر اينكه ايشون عوض نشده ميخواين طلاق بگيرين؟


– زن : حاج آقا اولش فكر ميكردم درست ميشه ! گفتم آدمش ميكنم ! مدرنش ميكنم ! حاج آقا اين شوهر من نميفهمه تمدن چيه ! نميدونه مدرنيسم چيه!


– شوهر : بابا نموده مارو ! را به را گير ميده ! اين كارو بكن ! اين كارو نكن ! اين لباسو بپوش !! اونو نپوش ! حاجي طاقت مام حدي داره !


– زن : حاج آقا به خدا منم تو فاميل آبرو دارم ! دوست دارم شوهرم شيك ترين لباسارو بپوشه!


– شوهر : حاجي ميخوايم بريم خونه اون باباي قالپاقش !!! گير ميده ميگه بايد كروات بزني ! به مولا آدم با كروات يبوست ميگره ! نفسمون ميات بالا ولي پايين رفتنش با شابدوالعظيمه ! حاجي ما از بچگي عادت داشتيم دو سه تا تكمه مون وا باشه !! بابا پشم سينه و اين صحبتا !


– حاج آقا : خواهر من حق با ايشونه !


– زن: حاج آقا بهش ميگم تو خونه زيرشلواري نپوش ! يكي مياد زشته ! حد اقل شلوارك بپوش!


– شوهر : حاجي من اصن بدون زيرشلواري خوابم نمي بره ! بابا چارديواري اختياري ! راستش اينجا جاش نيست ولي باباي خدا بيامرزم ميگفت :


– حاج آقا : خدا بيامرزتش !


– شوهر : خدا رفتگان شمارم بيامرزه ! ميگفت : سعي كن تو زندگيت دو تا چيز و ترك نكني !! يكي سيغار ! يكي زيرشلواري ! حاجي جونم برات بگه كه گير داده خفن كه سيغار نكش ! رفته برام پيپ خريته ! آخه خداييش اين سوسول بازيا به ما ميات ؟!!


– زن : حاج آقا شما نميدونين من چقدر سعي كردم حرف زدن اينو درست كنم ! نشد كه نشد !


– شوهر : حاجي رفته واسه من معلم خصوصي گرفته ! فارسي را درست صوبت كنيم ! ديگه روم نميشه جولو بچه محلا سرمو بلند كنم ! حاجي خسته مونده از سر كار ميام خونه به جاي چايي واسه من كافي شاپ مياره ! درسته آخه ؟! حاجي از وقتي گرفتمش ?? كيلو كم كردم ! از بس كه از اين غذا تيتيشيا داده به خورده ما!!! لازانتيا و بيف استراگانورف و اسپاقرتي و از اين آت آشغالا. حاجي هركي يه سليقه اي داره ! خب منم عاشق آب سيرابي با كيك تيتاپم !!!


– زن : حاج آقا يه روز نمي شه دعوا راه نندازه ! چند بار گرفتنش با وثيقه آزادش كرديم …


– شوهر : آره ! رو زنم تعصب دارم ! كسي نيگا چپ بهش بكنه ! خشتكشو پاپيون ميكنم !!!


-حاج آقا:خب شما كه اينهمه با هم اختلاف فرهنگي و اقتصادي داشتين چرا با هم ازدواج كردين ؟


– زن : عاشقش بودم ! ديوونش بودم ! هنوزم هستم…

7 دیدگاه

  1. عمو هوشنگ said,

    جمله آخرش خیلی کوبنده بود ….. ممنون

  2. admin pcdata said,

    سلام

    لینک شما در سایت ما اضافه شد لطفا لینک ما را اضافه کنید

    http://www.pcdata.ir bazdid 10 ta 15000 webgozar rank 2

    عنوان : عکسهای باورنکردنی

    منتظرم

  3. farshad said,

    با سلام
    من شما رو لینک کردم
    در صورت تمایل ما را با نام کار20 موبایل لینک کنید

  4. DESERTER said,

    از اخرين براي كه اومدم اينجا خيلي تغيير كرده.. نه فقط ظاهرش… نمي تونم تفسير كنم، اميدوارم بهتر شده باشه.
    ——————————————————————-
    مثلا چه فرقی کرده……؟
    برام مهمه بدونم بهتر شده یا بدتر…؟

  5. خانم خانه said,

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم زن و زيبايي لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون
    —————————————
    حتما عزیزم

  6. M/2.DE@Tl-l said,

    سلام …
    با پست » حرف آخر » کار وبلاگ نویسی ما هم پایان یافت ….
    خیلی با هم آشنا نشدیم ولی …

  7. hossein said,

    با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرتيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : آریا موبایل دات نت
    با تشکر

پاسخی بگذارید

