وقتي به داروخانه مي‌رويد، اول نسخه‌ي خود را نشان دهيد !

آوریل 22, 2008 at 11:16 ق.ظ. (General عمومی)

يه خانومي وارد داروخانه ميشه و به دكتر داروساز ميگه كه به سيانور احتياج داره!
داروسازه ميگه واسه چي سيانور مي‌‌خواي؟
خانومه توضيح ميده كه لازمه شوهرش را مسموم كنه.
چشم‌هاي داروسازه چهارتا ميشه و ميگه: خدا رحم كنه، خانوم من نمي‌تونم به شما سيانور بدم كه بريد و شوهرتان را بكُشيد! اين بر خلاف قواننيه! من مجوز كارم را از دست خواهم داد… هردوي ما را زنداني خواهندكرد و ديگه بدتر از اين نميشه! نه خانوم، نـــه! شما حق نداريد سيانور داشته باشيد و حداقل من به شما سيانور نخواهم داد.
بعد از اين حرف خانومه دستش رو ميبره داخل كيفش و از اون يه عكس مياره بيرون؛ عكسي كه در اون شوهرش و زن داروسازه توي يه رستوران داشتند شام مي‌خوردند.
داروسازه به عكسه نيگاه ميكنه و ميگه: خُب، حالا…. چرا به من نگفته بوديد كه نسخه داريد؟؟!!

نتيجه‌ي اخلاقي: وقتي به داروخانه مي‌رويد، اول نسخه‌ي خود را نشان دهيد

9 دیدگاه

  1. بهنام said,

    در گذشته پستهات یا چپ چین بود یا راست چین این دفعه هم که وسط چین نوشتی. آخه این دوره زمونه دیگه شعرهم وسط چین نمی نویسن عزیزم.!!
    چرا هیچ وقت Justify یعنی مرتب شده از دو طرف رو امتحان نمی کنی شکل بهتری به وبت می ده ها!!
    در ضمن چرا از تنظیمات وبلاگت زبان فارسی رو بر نمی گزینی تا هم عناوین پستهات راست چین بشن هم موارد ستون کناریت!
    در آخر هم بگم که نمی دونم که از چه نرم افزاری برای نوشتن استفاده می کنی یا شاید هم مستقیما تو وردپرس تایپ می کنی. بهرحال من بهت پیشنهاد می دم که از نرم افزار Windows live writer استفاده کنی خیلی راحتتره. من همیشه با اون پست می فرستم. حتی عکسها رو انجا کپی پیست می کنم بعد خودش تو فضای داده شده آپ می کنه. خیلی راحت و جالبه. اگه این نرم افزار را نداری نسخه کامل آن را می توانی از سایت مایکروسافت بگیری . البته برای نسخه کامل باید ویندوزت اورجینال باشه. (من تو وبم گفتم که چطور اورجینالش کنی) البته اگه اینترنت ردیفی نداری (ADSL) پیشنهاد نمی کنم دنبال دانلود و نصب نسخه کامل بری چون خیلی حجیم است. من یک نسخ بتا و جمع و جور دارم که اگه خواستی بگو یه جایی برات آپش کنم.
    —————————————
    آقا بهنام ما چاکره شما پایه همکاری هستی؟
    توی همین وبلاگ با هم بنویسیم؟
    در ضمن آدرس وبت رو هم بذار
    ممنون

  2. بهنام said,

    راستی در مورد این پستتم بگم که :
    اینقدر سخت نگیر بالاخره تنوع هم لازمه دیگه!🙂

  3. رضا عظیمی said,

    شما بسی لطف دارید به ما که خواهان تبادل لینک هستید…ما نیز مشعوف خواهیم گشت..ما از آنجا که اینجانب بغایت گشاد تشریف دارم محتمل است اضافه نمودن لینک شما به 3500 سال دیگر موکول شود ..هرچند همه سعی خود را خواهیم کرد انجام این مهم جلو افتد..!
    —————————————–
    ولی ما چون مثل شما از فراخت ماتحت رنج نمی بریم لینکتون می کنیم باشد که شما نیز متنبه شده و از این رنجِ گهگاه گنج دوری نمایید و یه نظر لطفی به ما بکنید.

  4. رضا عظیمی said,

    رسما متنبه گشتیم .
    ———————————
    از اینکه توانستیم یکی از بندگان فراخ خداوند را به راه راست هدایت کنیم به خود می بالیم و عمیقا احساس گشت ارشاد بودن می کنیم و از قادر متعال تمنا داریم تا ما را در راه هدایت تمام جامعه مجازی وردپرس مدد نماید.با تشکر
    خواجه ژنوس مشهدی(ساکن کرج)

  5. رضا عظیمی said,

    یا علی دو تا پست غول پیکر اضافه کردی که….
    به به همشهری هم هستی که…من میدون شهدا هستم…اند یو؟
    ————————————-
    مشهدیم ولی کرج زندگی می کنم (چهارراه عبدالمطلب)

  6. بهنام said,

    پیشنهاد بسیار جالبی است!!
    آدرس وب من:
    http://WWW.brochista.wordpress.com
    من دو سه روز دیگه امتحان تافل دارم. بعد بیشتر باهم صحبت می کنیم. البته اگه وب منو ببینی خواهی دید که کمی متفاوت با سبک کار تو متفاوته. البته گفتم بهتره اجازه بدی من چند روز بعد جوابت رو بدم. آدرس ایمیل من تو وبم هست. اگه یک ایمیل به من یک ایمیل بزن تا آدرس ایمیل ات بیفته ممنون میشم.
    بهنام
    ——————————–
    بابا تافل

  7. بهنام said,

    ژئوس جان به من ایمیل زدی؟ اگه خواستی جواب پیشنهادت را بدم باید ایمیل ات را به من بدی. علاقمند نیستم راجع به این مسائل اینجا صحبت کنم.
    ممنون

  8. راوی دختردايی گمشده said,

    لابد بعدش هم از لج اون‌ها، خودشون با هم ديگه ازدواج مي‌كنن!
    واي! تصور كن!
    چقدر رابطه‌ي جذاب و عميقي بين‌شون بعد از ازدواج بوجود مي‌ياد…!
    به‌شرطي كه البته جوون باشن. كه بعيد مي‌دونم.
    چون اگه بودن، زن و شوهرشون ولشون نمي‌كرد كه!

  9. زیتون said,

    داشتن شام می خوردن خلاف شرع که نمی کردن:)

پاسخی بگذارید

