عکس های لخت+18 دانشجوی ایرانی در اسپانیا

آوریل 11, 2008 at 6:45 ب.ظ. (دل درد)

ویژه_صبح نیوز:انتشار عکس برهنه رومینا گشتاسبى دانشجوی ایرانی بر روی مجله اسپانیاییى خشم ایرانیان جهان را برانگیخت.عکس های غیر اخلاقی وی که هشت سال قبل با بورسیه دولتی دانشگاه وارد اسپانیا شد در شماره گذشته مجله اینترویو بر روى جلد چاپ شد.

این دختر فاسد هدف از این کار را آشنا نمودن مردم اسپانیا با فرهنگ ایرانیها خواند!!!

به گفته او اسپانیایى ها ما ایرانیها را به عنوان یه مشت تاجر فرش و خاویار میشناسند !!!!

گویا این قضیه رومینارا خیلی آزار می داده بنابر این وی با دست زدن به چنین اقدام کثیفی به تجارت تربیت شده در خانواده اش دست زده است.

بسیاری از ایرانیهای مقیم خارج از کشور در واکنش به این حرکت وقیحانه این فرد را مورد تقبیح قرار داده و حرکت وی را موجب تخریب شخصیت مردم ایران دانستند.

———————————————————————————–

به دلیل اینکه بقیه عکسا آلبوم تبرج این خانومه و به دلیل ترس از فیلتر شدن لینکشونو می زارم برید ببینید و بدونید که ما تو ایران غیر از اینکه فرار مغز ها داریم فرار چیز های دیگه هم داریم

https://jenus.files.wordpress.com/2008/04/foto_39740_cas.jpg

https://jenus.files.wordpress.com/2008/04/foto_39866_cas.jpg

https://jenus.files.wordpress.com/2008/04/irans.jpg

تازه یه چن تا عکسه دیگه هم بود گفتم شاید بعضیا کار خرابی کنن از گذاشتنشون منصرف شدم

60 دیدگاه

  1. بهنام said,

    نمی خوام بی دلیل از حرکت انجام شده دفاع کرده باشم. ولی جناب عالی هم خیلی شورش کردی. یک نفر دوست داشته طبق قوانین کشوری که در آن زندگی می کند رفتاری بروز دهد که شاد برخی نپسندند. اصلا دلیلی بر توهین به ایرانی و … نیست که نیاز به خشم و این چیزها داشته باشه. تا بشر بوده این موضوعات هم بوده و معقول ترین راه مقابله با آن جهت گیری صحیح، آموزش و کنترل آن است که امروزه در بسیاری کشورهای دنیا انجام می گردد. سرکوب و تحقیر این عمل و کسانی که به آن مبادرت می ورزند نتیجه عکس می دهد. باید با روانشناسان و جامعه شناسان بیشتر مشورت کنی و با هر موضوع بی اهمیتی خشمیگن نشی و به دیگران توهین نکنی!!! از کجا معلوم که این عمل وی مورد تایید خانواده اش بوده. اصولا عمده افرادی که در این گونه موارد فعالیت دارند تنها و ترد شده هستند!!!
    ——————————————————–
    سلام خدمت آقا بهنام گل
    اول ازت تشکر می کنم به خاطره نظرت و به خاطره اینکه منت گذاشتی و به ما سر زدی.
    اما اگه یک مقدار به متن بیشتر توجه می کردی متوجه می شدی که این مطلب برگرفته از صبح نیوز بوده و اعلام منبع هم شده و نظر شخصی من نیست.
    حالا به نظر شما کسی که با بورسیه کشوری برای تحصیل به اسپانیا رفته و در اون کشور به عنوان یک ایرانی شناخته میشه اگه یه همچین اشتباهاتی ازش سر بزنه مستحق سرزنش نیست…؟ تو این چند ساله اخیر ستاره های ایرانیه فیلم های پورنو خیلی زیاد شده اما کسی صداش در نیومده اما این حرکت از کسی که به عنوان تحصیل با بورسیه از کشور خارج شده برای بعضی ها قابل تحمل نیست.
    حالا اگه شور شده ببخشید ایشالا فردا شب در خدمتتون باشیم.

  2. بهنام said,

    انشاا…

  3. jarchy said,

    سلام
    من با نظر ژنوس موافق 1زمانی که می خوای کاری انجام بدی نباید اون کارو از طرف 70 میلیون ا زافراد یک کشور انجام داد و این که این بنده خدا نماینده ایران است و انجام همچین کاری و نسبت دادن آن به فرهنگ مردم بسیار اشتباه است .
    اومی توانست این کار را صرفا به حاطر غلاقه ای که به نشان دادن بدن عریان خود به دیگران دارد انجام دهد که در این صورت اعتراضی هم نبود چون این یک مسئله شخصی در خارج از ایران است و به خود این شخص مربوط می شود . اما زمانی که از جانب دیگران سخن گفته میشود خوب اون دیگران هم حق دارند که ناراحت شوند و اعتراض کنند.
    سلامت باشید.

  4. فاضله said,

    سلام.واقعا که خجالت آوره.اونم تو کشوری مثل اسپانیا که به اعتقاداتشون خیلی پایبندن.همینه که ما مسلمونارو مسخره می کنن.واقعا که شرم آوره.من جای اون دختر خجالت کشیدم.

  5. سروش said,

    kheli bahal bod

  6. Sina said,

    kash hade aghal yekam khoshkelo khosh heykal tar bood ke aberoomono nemibord

  7. ashkan said,

    خوشم اومد ابروی ایران رو خرید حالا همه میدونن ایران چه ادم های خوشگلی داره یه یه یه

  8. آرتور said,

    اگه چشم باز کنی تمام ایران شده ابتذال آزادی پنهانی ! از آخوند ها گرفته تا ………
    حالا از این بنده خدا چرا گله دارین مگه جریان دختر…….. رو نشنیدین که دارین امر به معروف می کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

  9. salar said,

    خیلی کسسسسسسسسسسسسسسسسسه

  10. یاسمن said,

    فرهنگ ایرانی یعنی این شرافت ناموس ایرانیان را این خانم به اشکارا نشان داده دست جوانان تحصیل کرده ما درد نکنه واقعا که ……کاراز تاسف گذشته دوستانتاسف دردی رادوا نمیکنه

  11. sina said,

    ajab chize malie!!
    chera spania, biad iran!!

  12. arvin` said,

    هر کسی مسئوله کارهای خودشه این همه زن از ملیتهای دیگه پورن استار هستن چرا مردم کشورشون بشون اعتراض نمیکنن تا حالا به این فکر کردید ؟چون بی غیرتن؟اگه جوابتون اینه واقعا براتون متاسفم .آزادی داشته و دلش خواسته بره توی این راه به هیچ کسی هم ربطی نداره.اگه نگران آبروی ایران هستید به فکره صحبتهلی رئیس جمهورش باشید!!!

  13. davood said,

    شخصا به عنوان یک ایرانی به رومینا ی عزیزم افتخار میکنم و همچنین شجاعت او را تحسین میکنم وایشان را به عنوان
    انسانی ایرانی و متجدد الگوی خود قرار می دهم
    ———————————-
    خودم قول می دم عکسا تو تو وبلاگم بذارم

  14. صبا said,

    تمام نظرات رو خوندم و من هم در کل برای تمام پسرای ایرانی متاسفم . به جای اینکه از این کار این زن فاحشه ناراحت بشن تحسینش هم میکنن .

  15. طاها said,

    امشب به رسم عاشقي يادي زياران مي كنم/ درغربتي تاريك و سرد ازغم حكايت مي كنم/ امشب وجودم خسته است از سردي دلهاي سرد/ آيا توهم درياد من هستي دراين شبهاي درد ؟/

  16. Diapason said,

    سلام دوست عزيز!
    اول از اينكه به هر حال شاخك هات خوب كار مي كنه و حساسه خيلي متشكرم
    دوم اينكه ممنون ميشم جزييات بيشتري كه مورد نظرت هست راجع به همين موضوع بر هر طريقي كه صلاح مي دوني در اختيارم بگذاري
    سوم اينكه از آپ شدنت هم ما چطور مي تونيم خبر بشيم؟؟
    ———————————————-
    ما چاکر شمائیم عزیز برای اینکه از آپ شدن وبلاگ با خبر بشی می تونی از فیدمون استفاده کنی

  17. رعنا said,

    خودم را ميفروشم———————0914—————–0935 رعنا حيدرحسيني دانشجوي رشته كامپيوتر دانشگاه ازاد تبريز
    ——————————————-
    چند….؟ به چه قیمتی….؟ فکر کن من خریدارتم! می خوای برام چی کار کنی…؟ به خاطر چند هزار تومن آلت یه مرد رو به دهن می گیری…..؟ خیلی سعی می کنم درکت کنم ولی نمی شه.
    از عذر می خوام چون مجبورم اطلاعات تماست رو پاک کنم.تو دانشگاه آزاد درس می خونی اونم رشته کامپیوتر پس نتیجه می گیریم هزینه دانشگاهت خیلی بالاست، شاید به همین خاطر دست به تن فروشی زدی؟ ولی آیا تو مجبوری همچنین کاری رو انجام بدی فقط برای تهیه مخارج تحصیل…؟
    خیلی سعی می کنم درکت کنم ولی نمیشه

  18. صادق said,

    من جای دوستان بودم بیشتر یه این فکر میکردم چه عاملی باعث این نوع هنجارا میشه ؟

  19. گلناز said,

    خیلی هم کار خوی کرده به هیچ کس هم ربطی نداره اینایرانی ها هر وقت یاد بگیرن فضولی کردن و حرف دراوردن رو کنار بزارن کشور ما شاید به جایی برسه.یکی نیست بگه به شما ها چه ربطی داره که این عکس ها چاپ شده انگار ننه و خواهر اینها هستند.در ضمن شما که تو خود ایران همه دخترا رو جنده کردن لطفا دم از شرافت نزنید.

  20. negar said,

    به عنوان یه خانم شرمنده شدم واقعا باید چی گفت؟به خداهمه مثل هم نیستن

  21. l said,

    مرده شور هر چی مسلمونه رو ببرن

  22. عليرضا said,

    به به چه كوس و كوني داره خوش ب حال كسي كه اينو مي كنه ب جوانان ايروني نميده كه همه جرقي شدن بعد ميره ب اسپانيايي ها ميده

  23. mazyar said,

    زیاد مهم نیست این مشکلات در اروپا حل شده تا دو سه سال اینده در ایران هم حل می شه پست زیاد به خودتون سخت نگیرید

  24. ئ said,

    عکس بفرست .خوب است

  25. ارش said,

    من بعنوان يك ايراني احساس بدي بهم دست نداد مگه چه ايرادي دارد كسي بدن زيبايي داشته باشد وحتي احساس غرورهم كردم

  26. FREEMAN said,

    be nazare man rabti be iran o irani boodane baghie nadare,yani be gheir az in khanom kese digei ta hala in kararo nakarde!!!!!tamom konin in maskhare bazio

  27. فرید said,

    به نظر من آزادی در صورتی که مخل آزادی دیگران نباشه خیلی هم خوبه و من اصلا به این موضوع فکر نمیکنم که دیگران دوست دارن روبنده داشته باشن یا لخت باشن هر کسی خودش میدونه
    من واقعا نمیدونم ما ایرانیها کی دموکراسی رو میخایم یاد بگیریم

  28. امین said,

    چه خشمی ، چه سرزنشی مگه همه باید مثل هم فکر کنن؟ یکی میگه با پول بورسیه.خوب حالا خواسته غیر از درس تفریح هم بکنه .به کسی چه مربوط.اونیکه میگه آبروی مارو بده .مگه تو کشورهای دیگه انهمه همه کار میکنن آبروشون میره؟تو خود ایران که از این هم جلوتر میرن.حالا دیگه هیچ مشکل فرهنگی نیست همه گیردادن به این خانوم خوشگله

  29. علی جمشیدی said,

    با عرض پوزش و بلانسبت انسانها، رومینا حیوانی بیش نیست، اینان حرام زاده اند، حلال زاده ها چنین کارایی نمیکنن

  30. سهیل said,

    من از این ناراحتم که این همه ایراننیه خوشگل و خوش اندام هست ولی همچین آشغالی آبرمونو برده…..کاش الناز شاکردوست میرفت همچین کاری میکرد چون خیلیییییییی باحاله

  31. محشر said,

    با 21 موافقم……..
    مرده شورهرچی مسلمون و متحجره رو ببرن.

  32. رضا said,

    من هادی هستم اگه این دحتر تو ایران بود من هر چی داشتم می دادم تا مخشو بزنم مال من باشه چون واقعا منحصر به فرده حرف نداره من که حال کردم reza_adidas@yahoo.com

  33. اسد said,

    به نظرمن ایرانی ها ازشلوار کشیدن بیرون امروز درکابل همه جایش پرشده از سکس ایران وزن های ایران خوب اینو نمیگم که ایرانی ها خراب هستند اما افغان ها به کارهای خراب وقتل عام مشهور هستند اما ایرانی ها به کس دادن و تن فروشی

  34. ehsan said,

    faheshe khodeti saba jan.

  35. ehsan said,

    aha, daghighan khodet heyvuni 29.

  36. عکس کس » XMM.IR said,

    [...] عکس های لخت+18 دانشجوی ایرانی در اسپانیا « ژنوس [...]

  37. 11 said,

    جناب 21 که فرمودید مرده شور هر چی مسلمونه ببرند؟؟؟؟
    چرا؟
    من خودم معتقد به ازادیم.چون اسلامم دقیقا همینو میگه…..
    هر کی هراعتقادی می خواد داشته باشه….
    به دیگران اسیبی نرسانید…..
    این دقیقا دموکراسی یه؟؟؟
    نه؟؟؟
    اسلام دموکراسی را زنده کرد.میگی نه میتونی بری کتابای تاریخی رو بخونی….
    در مورد جنگ های صلیبی مثلا….

  38. mohsna said,

    عجب دختري بود جون تو منم كه حساس اگر بود كه 10 / 12 ساعت از كون ميكردمش

  39. سهیل said,

    09370030059
    کوس وکون می خوام

  40. mahan said,

    salam
    baz ham minevisam
    mibinam ke in tasvir az mozoe enerji atomi ham bishtar ebraze nazar dasht
    kkhoda vkili mohemtare
    !!!!!!!!!!!!!!!!bezarid baratoon begam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    man ye doost engelisi darm ke mige :
    shoma irania hichvaght hichi nemishid
    chon hazerid hezar bar bejangid ama ye dafe fekr nakonid
    agar ham dar gozashteh bozorg boodid …. dalilesh in bood ke oon moghe doran jang o jang bood
    …………..
    khoda vakili biayd yekam fekr konim >>>>>>>>>> hamin va hamin

  41. sepideh said,

    madare hame pesarae in web o gaeedam.nane hamatoon zir khabie aghaman.

  42. پدرام said,

    سلام عرض می کنم به همه دوستان. من عمرم رو توی ایران به نماز و روزه گرفتن طی کردم الان هم 10 سالی هست اسپانیا هستم. برای من ایرانی که در این کشور هستم: 1- این قدر که شما این موضوع رو میدونین من و جامعه اسپانیا خبر نداره 2- مگر کثافت کاری های هر ثانیه آخوندها که هر روز خون مردم رو تو شیشه می کنن جنایت نیست، این خانم نه جنایتی انجام داده و نه مال کسی رو خورده. مشکل اینه که ما ایرانی ها هنوز نمی دونیم داریم از کی می خوریم. این خانم بورسیه خود کشور اسپانیا هستش و از ایران یک ریال هم پول نگرفته. اصلا کسی ایران رو با این جنایات اخوند ها دارای فرهنگ درست نمی دونه. باید جور دیگه مساله رو حل کرد. با سپاس از همه.

  43. صدرا said,

    اخر مگه می خواد شما واسش شوهر پیدا کنی چرا خود نگاه نمی کنی به اینجا رسیدی حالا می خواد افتخار بیاره می خواد ننگ بیاره مسئولش شماید که برید بگیریش بیاریدش سنکسارش کنید بعدش هم بگی اخیش من مسلمانم خوبه اعتقاد شما ها اینه که ……..

  44. ممد said,

    میبخشید اصلا به من وشما چه ربطی داره که کی چی میپوشه که کی چی میخوره که کی چیکار میکنه.بدبختا،همین کارا رو کردید که وضع مملکت اینه دیگه،دختر با چادر هم می گیرن.بابا سر بکنین تو گریبون خودتون و زندگیتون.فکر خودسازی باشین نه این خاله زنک بازیا.

  45. زهره said,

    با 1و 3 موافقم. در هر صورت نباید خودش را نماینده ایران معرفی می کرد.

  46. kian said,

    حالا شما چرا حسادت میکنید . تن خودش بوده میخواسته حراجش کنه
    دمش گرم

  47. حامد said,

    به به شماها ایرانی نیستن با اسمه ایران بد نکنین این جور ادما بد بخته روزگارن میخوان به ایران لتمه بزنن کیان جان غیرتت و ایول واقعا که ….. ما ها یه خانواده ایم بقیش درک میخواد

  48. Mehdi said,

    زیبای بهترین نعمت خداوند؛پس نشون دادن بهترین نعمت خداوندکارخوبیه؛بنظرم من کارش خوب بود.
    افرین رومینا..!

  49. peni said,

    aqa bezarid halesho bebare iran dochare faghre farhangi shode….
    shoma ha k dam az ina mizanid khodeto0n o0nja bashid dasto pato0no kom mikonid nemikham tohin konam vali haqiqate

  50. نچی الله said,

    همین فرهنگ تان است ایرانیان شماداستان من مامان رامطالعه کنید در ایران بسر بامادر چه کاری میگند برادر باخواهر باخاله ودیگران خودرا مسلمان نه شمارید ایرانیان بست شیطان همین شما همین فرهنگ تان باشخصیت شمامیزیبد

  51. alireza said,

    چرا سانسور کردین ؟

  52. کوروش said,

    خانوم شما نمیتونی شهوتتو کنترل کنی چرا میگی ایرانیا فرهنگشون اینه الاغ تو اصلا میدونی فرهنگ چند بخشه خاک تو سرت که که فرهنگ ما هارو زیر سوال نبری با ای تاریخ گسترده ای که داری بجای این کار میرفتی تاریخ حکومت کوروش کبیرو میخوندی به اوناهم نشون میدادی بعد میفهمیدی فرهنگ ما از کجا اب میخوره خانوم فاحشه……………….. وطن خواه………………

  53. داریوش کبیر said,

    مهدی اقا اگه اینی که میگی درسته خوب پس خواهرتو بیار بکنیم بچه کونی………… بی ناموس…………… خوب لاشی برو کتابای تاریخی بخون ببین ما کجای تاریخیم اسپانیا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  54. asemon said,

    برای من که با لباس میرم حموم خیلی سخته بشنوم یه دختر ایرانی لخت شده جلو چشم اجنبی ها

  55. mostafa said,

    چه تفاهمی منم با لباس میرم حموم بگو ادرست کجاست تا بیام خواستگاری

  56. asemon said,

    xkfglkjhoythjgkhothjotjhhlgjhitjoritjhflthjtijhjjhiorijlfkgjhkg;dodtdljthdtijtdljhkfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkttttttttttttttttttjyedlryjeri.

  57. تانیا said,

    این پسرا که این حرفا رو زدن اگه عکس ناموس خودشون و بندازن تو مجله باید دید بازم این حرفا رو میزنن؟ بی ادبا خجالت بکشید به خودتون بیاید لخت شدن جلو همه شخصیت نیست اگه عرضه دارید درس بخونید مفید باشید نه که رو هوا حرف بزنید.اه اه اه گشنه اید چقدر……..

  58. ebrahim sahar said,

    برین گم شین اگه خودتون عکس ناموستون رو ببینین هم خوشحال میشین؟ بی غیرتا

  59. khonnnee khobe said,

    motasefam ke faghat irani ha daran in kararoo mikonan vaghan bara keshvaram motasefam ke dokhtarash nemiidonan chiii mikhan ama be har ghimatiii khodeshoono be haraj mizaran

  60. sarina said,

    bichare irania az bas oghdeiee shodan az har chy ke azady bashe hal mikonan halla mikhad lokht shodan jolo aam bashe ya khod foroshy to koche wo khiyaboon mikhan khodeshoono open minded jelwe bedan heheh

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

