آموزش دختر بازی

مارس 16, 2008 at 12:31 ب.ظ. (دل درد)

خیلی‌ها هستند که چون بی‌تجربه‌اند وقتی به دختری می‌رسند دست و پاشونو گم می‌کنند. در بعضی موارد حتی با تجربه‌هاش هم می‌مونند چیکار باید بکنند تا به هدفشون برسند. ارتباط با دخترها همیشه بایدحساب شده باشه چون جنس لطیف اونقدرها هم وفادار نیست. خوب حالا برای تازه کارها کمی جملات آموزشی می‌نویسم. امیدوارم به دردتون بخوره:

1. در این مرحله شما مشاهده می‌کنید که از آن سر کوچه یک دختر ناز و به شدت خوشگل نزدیک میشود. شما باید دستی به سر و روی خود کشیده و خود را کاملا مرتب کنید. حال خود را در جستجوی چیزی نشان بدهید و تمام سوراخ سنبه‌های اطراف را بگردید. دختر به نزدیکی شما میرسد. صدای خود را صاف کنید. بخاطر داشته باشید بسیار خود را مؤدب جلوه بدهید. منتظر باشید و تا دختر به کنار شما رسید ناگهان بگویید:
– خیلی عذر میخوام. ببخشید یک لحظه… دختر می‌ایستد و به شما نگاهی انداخته میگوید: بله، بفرمایید.
– عذر میخوام من سر راه شما یک چیزی گم کردم. میخواستم ببینم شما ندیدینش؟
– چی گم کردید؟
شما ناگهان صدای خود را بالا برده و می‌گویید: قلبمو.
2. با ماشین تو خیابونها چرخ میزنید. در کوچه‌ای خلوت با دختری زیبا مواجه می‌شوید. حال باید ماشین را کنار او نگهداشته، شیشه را پایین بکشید و بگویید: خانم من لولو خورخوره‌ام. اگر سوار نشی میخورمت. که در اینجا دو حالت دارد یا سوار میشود که هیچ و اگر سوار نشد به شما اجازه خوردنش را داده است.
3. ساده ترین متلک به یک دختر اینست: خانم مکان هست تشریف میارید؟ که بطور مختصر و مفید منظور رسانیده می‌شو

93 دیدگاه

  1. بهنام said,

    ژینوس جان شما کدوم رو پیشنهاد می کنی برای بیام؟!🙂
    ——————————————–
    اگه من می خواستم مخ بزنم همینطور که را میرفتم وقتی به خواهرا می رسیدم میگفتم خواهرم دعای ندبه در خدمت باشیم……
    یا وقت داری برات دعا کنم………………. یا دوست پسر خارجی به شرط چاقو

  2. بهنام said,

    دوست پسر با ضمانت نامه فارسی و گارانتی معتبر
    ————————-
    اینم میشه….!

  3. Mohammad Reza said,

    Salam va arz e adab
    Ye fekriam be hal e ma bad bakhtay e moto’ahell konid ke dar dorey e mojoradimoon ghalati nakardim o …….

  4. امیر said,

    من اگه باشم می گم خانوم پا میدی واسه جانباز میخوام یا افتخار میدی 2 رکعت نماز بخونیم

  5. پاتریس said,

    واقعا جملات با هالی بود ولی یکم غیر عادی از رویا در بیا زینوس جان

  6. مهدی said,

    خانوم با من دوست میشی :یا میگه اره یا نع تموم شودو رفت.

  7. آرتور said,

    به نظرم نیاز به صغری کبری چیدن نداره الان اینقدر دختر ترشیده و خوشگل زیاده که خودشون دنبال پسر ها راه می افتن

  8. sanaz said,

    yeki oon matalak ghalbaro behem goft.be moddate ziadi oskolesh shodam ta akharesh goft ghalbaaaam.dombale ghalbamam.manam akhar sar az in ke ehsase machal shodegi mikardam,asabani boodam.dar zemn age yeki faghat beporse ke ba man doos mishi mosallaman behesh migam na.ye kam eshtiagho alaghe o pafeshario maharatam bad nistaaaaaaaa!!!!!!!!dokhtare torshiode ham khaharo ammeye khodetoonan.

  9. نوید said,

    yeki be dade man berese .man too daneshga yekio doost daram room nemishe behesh begam.akhe na ham reshtame na ham kelasame na esmesho midoonam.faghat too hayate daneshga mibinamesh.

  10. نوید said,

    hala man chi kar konam?????

  11. کیوان said,

    مطالب عالین

  12. طاها said,

    اگه میخوایی با دختر دوستی کنی 2 یا3روز دنبالش برو بعد همه چیزو بهش بگو قبول میکنه

  13. طاها said,

    ااگه از دختران کسی مایل به دوستی هست به این شماره زنگ بزنه طاها هستم 20 ساله از تهران این شماره منه 09363204776

  14. طاها said,

    نه ازخاكم نه ازبادم نه دربندم نه آزادم نه آن ليلاترين مجنون نه شيرينم نه فرهادم فقط مثل توغمگينم فقط مثل تودلتنگم اگرآبي ترازآبم بدون توچه بي تابم ‏منم مثل تو خيلي تنهام دلم گرفته خوابم نمياد پس بيا دو تا باشيم تا تنها نباشيم

  15. طاها said,

    امشب به رسم عاشقي يادي زياران مي كنم/ درغربتي تاريك و سرد ازغم حكايت مي كنم/ امشب وجودم خسته است از سردي دلهاي سرد/ آيا توهم درياد من هستي دراين شبهاي درد ؟/

  16. قلی said,

    من میگم خانم سلام این شمارم لطف می کنین بگرین بعد باتربیت مخش می زنم جلسه اول خودم ساده جا می دم یک هفته عشق بعد دستش می گیرم بعد لب بعدمی گم مکان هست بیا بعد چندبا ر اومدن حافظم ضعیف می شه دیگ نمیشناسمش میرم دنبال یک بره دیگ

  17. EBI said,

    Ali bod,faghat…

  18. محمد said,

    من به دختری که اسمش غزاله است علاقه داشته و نمیدانم که چگونه به او بگویم که دوستش دارم.

  19. میثم said,

    ژینوس خانوم مثل اینکه خیلی رویایی هستی آخه کدوم دختر که با این سادگی با آدم دوست بشه البته در یه صورت میشه در این صورت که دختره خیلی عقده ای باشه

  20. میثم said,

    دختر ا خیلی خیلی ساده اند تا یکی بهشون گفت دوستت دارم باور می کنه ……………………………بعد چند مدت مکان بعد هم گریه که نامرد پست فدرت ولم کرد………………………………بعد هم یا خود کشی یا …………………………..

  21. مجید said,

    به نظر من دختر بازی فقط واسه سکس و…… نیست

  22. صادق said,

    اپه میخوای خیلی با مزه مخ بزنی میری حلو میگی i am lat بامن میری لاس فگاس

  23. mohsen said,

    من روم نمیشه به دختر خالم بگم که دوستت دارم.و بهت علاقه دارم…اون کم کم میخواد ازدواج کنه..دارم میمیرم

  24. بهزاد said,

    کیر تو این آموزشت بره

  25. haell said,

    man tamame in kararo kardam vali be oni ke mikhastam naresidam

  26. فرهاد said,

    من به يكي از هم كلاسي هاي دوره ليسانس علاقمند شدم پيشنهاد دادم ولي موافق بود و جواب منفي داد نميدونم چي كار كنم راهنمايي ايم كنيد؟

  27. shahruz said,

    اقا اسم من شهروز هست از شیراز.. تو شیراز فقط میگن جوووووووووون خانم خشکله با من دوست میشی…دختره هم میگه برو گم شو اشغال عوضی تو هم میگی ای کس عمت و میری پی کارت ………راه هل به این باحالی دیده بودی تا حالا.؟؟؟؟

  28. سپهر said,

    بابا انقدر به خودتون سخت اگیرید!
    راحت تر از انیه که فکرشو بکنی !

  29. آرشام said,

    خیلی وقت ها با یه نگاه میتونی کلی منظور برسونی. لزومی نداره که چیزی بگی.من وقتی میخوام توجه کسی رو جلب کنم به یه چیز خیلی باحال فکر میکنم و بعد نگاهمو نشونش میدم.خیلی چیزا رو نگاه میتونه بگه که کلام نمیتونه.امتحان کنید.دختر یا پسر فرقی نمیکنه.چیز کاملی نیست ولی یکی از ابزار هامه D:

  30. آرشام said,

    میگم اگه اینی که آقا شهروز میگه جددن! اتفاق میافته چرا تا حالا نسل شیرازیا منقرض نشده!؟

  31. داود said,

    چرا خانمها را اینقدر دست کم گرفتید بابا خانومها به شخصیت و رفتارهایت کار دارند دل خودشان را به این جملات خوش نمی کنند

  32. amin said,

    راستش میدونی…..؟؟؟؟ به نظر من همه جوره دختری پیدا میشه.. فقط باید دلشونو به دست بیاری.

  33. mani said,

    اگر مطالبت رو واسم ایمیل کنی ممنون میشم

  34. فرشاد said,

    بابا چرا بیخودی خودتونو پاره می کنین فوق فوقش یه سیلی میزنه بهت می ره دیگه …

  35. محمد said,

    اي بابا چه كاريه . راحت و جسورانه حجوم ميبري سمت دختره بهش ميگي: ساموعليك . دختره هم ميگه: بنال . تو هم قفل مكني و ميموني چي بگي . بعد شماره او در مياري ميكني تو جيبش . اگه دختره جنبه داشته باشه 5 يا 6 تا فوش آبداره مثل ******** ميده ميره . واي به روزي كه دختره بي جنبه باشه يه هو ميبيني چفت پا مياد رو صورتت .
    امان از تجربه با . انقدر دختر بي جنبه نصيبمون شده كه قيافمون شبيه تصادفي ها شده .

  36. 420 خطرناک دخترکش said,

    ژینوس خودت چطوری هستی یا ای دی بده یا برو بزار باد بیاد

  37. 420 خطرناک دخترکش said,

    عجب دختره بی معرفتی

  38. م/م said,

    به یک دئختر جهت دوستی نیاز میباشدmeysam063@yahoo.com

  39. سهیل said,

    این آقا شهروزمون راست میگه توی شیراز همینجوریه…میری میگی با من دوس میشی میگه گمشو ایکبیری پسراشم میگن اییییییییییییییییییییییی کی مامان جونت…تموم میشه میره…تا ماشین نباشه دختر به آدم پا نمیده

  40. ایمان said,

    be nazare man shahrooz dorost mige shiraziha aksaran ba aziyat kardano dast andakhtan va dar kol ye shabo ba rofagha khosh bashano tarjih midan ta inke bekhan mennat keshi konan. ishala nasibe hamatoon beshe shabaye tatil biyayn too jaie mesle sattar khan khodetoon mibinid .

  41. بابک said,

    hala man nazar midam
    dar daraje aval bayad kheli sheytoni koni
    2 asan be fekre in nabash ke nashod chi
    3chash kheyli komak mikone4khodeto dokhtar baz neshun bede
    5 telesho begir ye jurrriii sms i begu behesh
    6 ghotre khaye bayad ozorg bashe
    7 ta mituuni begu duset daram asheghetam
    8 tikehaaaaaaaaa khanum dar khedmatetooon bashaaaaaaam beresuniiimetoooon eyyy jan meyletoon konam man

  42. بابک said,

    ratiiiiiii yadetooon bashe hame dokhtara mikhaaaaaaaaaaaan hamashoon age goft namzad daram va… bikhiyal nashiiiiiiiin daram khodeshuno chos mikonan
    bad tarin pesara az behtariin dokhtara saraaaan
    shaytanat kenare dokhtar yadetoon nare
    ghol mideam 1 mahe az harchii dokhtare bizaar shiiiin enghadr doro varetooonan

  43. بهزاد said,

    دخترا تو سنین مختلف فرق میکنن…تا 25 سالگی فقط دودره میکنن .پول میگیرن بعدش جاخالی میدن…تا 30 سالگی پولی نیستند دنبال یه کسخل میگردند خودشونو بندازن…تا 35 سالگی یک در میان لایی رد میکنن پول میگیرن…تا 40 سالگی تا روزی (شبی)دویست هزار تومن کار نکنن خونه نمیرن…تا 45 سالگی یه خونه اجاره میکنن اتاقاشو اجاره میدن…تا50 سالگی چندتا دختر پیدا میکنن خانم رییس میشن…بعدش وقتی هیچ کاری از دستشون بر نیامد شوهر داری میکنند….(البته جسارت به دختر خانمهای خوب نباشه اینهایی که گفتم مال لاشی هاست)به نظر من اینها ارزش ندارن راجع بهشون صحبت کنیم…

  44. ایمان said,

    آقا مشکل من مخ زدن نیست که . مشکله من اینه که دختررو قبلا دیدم و ازش خوشم اومده حالا یه ماهه که دانشگاه نیومده . چیکار کنم ؟

  45. کیوان @حمال بازان قم said,

    سلام
    امدیمو این کارایی که گفتی انجام دادیم ولی کارایی نداشت چه کنیم
    جان می 1راه حل بزار که گارانتی هم داشت باشه

    من بچه ی قم هستم {{{{فکر نکنی بچه قمی ها خر مقدس هستندا (اینو جدی میگم)}}}

    hitlerkeyvan@yahoo.com

  46. امير said,

    دخترا تا بفهمن سرت به تنت مي ازه محاله ولت كنن.با واژه گلم سري گوششون دراز ميشه

  47. امير said,

    راستس اگه دختر پول دار از قزوين هست زنگ بزنه09366045434

  48. حسن said,

    كلي خنديدم . بعضي متلكا رو هم ياد گرفتم . آموزش متلك داشته باشيم بهتره .مرسي

  49. انسوی محدودیت said,

    سسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  50. انسوی محدودیت said,

    سام علیک . چطورین یا نه ؟ ببینید به قیافه هاتون کاری نداشته باشین من قیافم وحشتناکه ولی 23 تا رفیق دختر دارم

  51. انسوی محدودیت said,

    چقدر بد

  52. انسوی محدودیت said,

    سام علیک از دوستانی که علم اینکار رو ندارن خواشمندیم کس نوشته ارسال نکنن

  53. انسوی محدودیت said,

    هر کرای یه فرمولی داره
    لباس تمیز+لبخند+لحن اروم_ متلک+اعتماد بنفس =اونی که میخوای

  54. مجید said,

    من مشکلم اینه که که نمیتونم دختره رو علاقه مند کنم یعنی بامن دوست میشن ولی نمیتونم دوستی رو نگه دارم از من سرد میشن هرچند ظاهر م بدک نیست بنظرتون دختر از یه پسر چی میخواد

  55. نریمان said,

    خیلی عالی بود . آن سوی محدودیت عالی گفت . منم دنبال دختر زنجانی هستم . 9125410900 تماس بگیرین

  56. نریمان said,

    به نظر من اگه یه دخترو دیدی که داره زیر آفتاب راه میره بهترین متلک اینه که بهش بگی : حیف این اندام نیست که زیر آفتاب خرابش میکنی ؟ بفرما برسونمت .
    چطور بود ؟

  57. نریمان said,

    حالا اگه میخوای بدونی دختره چقدر اهل سکسه فقط میتونی از چشاش اینو بفهمی .

  58. نریمان said,

    اینم یه شماره از یه دختر شاسی بلند که جون میده برای امر مقدس سکس
    09367113660 زنگ بزنین مادرشو چیز کنید

  59. کریم انتظار said,

    من فکر م میکنم هرقدر دخترهاراقدربدهیم آنهابه ما توجه نمی کند اگرازآنها کم دوری کنیم آنها دنبال ما می آید.

  60. محسن said,

    همتون كسشعر ميگيد.فقط اعتماد به نفس ميخواد

  61. حسین said,

    به نظر من سر و زبون داشته باشی حله ( در همه کاری صدق میکنه)

  62. محمد said,

    09374179469 دخترا خوش باشن

  63. farbod said,

    یادت باشه گوشی برای دختر بازی مهم هم خط هم مارک گوشیت

  64. ممد دختر کش said,

    فقط به سکس با دختر فکر کنید
    سکسی باشید

  65. mahdi said,

    آقا پسرا هیچ وقت چشمکو قراموش نکنن واسه من که تا حالا زیاد برام پیش اومده که با چشمک یه دخترو مجذوب خودم کردم می گی نه امتحان کن …..

  66. آرش said,

    بدبختي مشكل من اينه كه ميترسم دختره جلو دوست وآشنا شايم كنه!

  67. آرش said,

    خواهشا راهنماييم كنيد خيلي وقت كه دنبال يه دختر هستم ولي همش فحشم ميده!
    arash_karimpour2008@yahoo.com

  68. سینا said,

    در دوران مجردی پسر دختر را فقط برای یک چیز می خواهد و آن کاملا مشخص است اگر دوستی به خاطر آن نباشد آن دوستی عملا وقت تلف کردن است و آن چیز چیزی نیست جز چیز

  69. ضیاء یوسفی said,

    به نظر من اگه به کسی علاقه دارید حتماً ابراز کنید تا فرصت ها رو از دست ندید

  70. فرشاد سيمايي said,

    سلام . من فرشاد هستم يه خانم باحال و بامرام و خوشگل از قزوين مي خوام كه صيغه اش كنم وضع مالي ام خوبه. تلفن من :09198499359

  71. amir hosein said,

    hahahaha…
    kheili bahal bood;-))))))))))))))))))))))0

  72. arshia said,

    … سعی کنین تیپتون اسپورت باشه و از مارک ها معروف مثل نایک, آدیداس, پوما و… بخصوص بصورت تابلو استفاده کنین. خوب عطر و ادکلن هم که بیشتر افراد یا استفاده نمی کنند یا هم باهاش دوش ممی گیرن که هیچ کدوم خوب نیستش و هر دو باعث میشه که آدمی بی کلاس جلوه کنین!و اما جیب شما! سعی کنین تا می تونین جیبتون خالی باشه و در حد ممکن از گذاشتن 600 تا چیز میز…تو جیبتون جدا خودداری کنین, که بدون اینکه خودتون متوجه شین تیپتون رو خراب میکنه. تف انداختن! تازه من يه وبلاگ دارم آرشيو عكس دختر هاي اروني سري بزنيين
    nim-metri.mihanblog.com

  73. arshia said,

    فقط روي اسمم كليك كنين مياييد وبلاگ من

  74. زهره said,

    دختری که تمام این ترفندها رو می شناسه و خر نمی شه،باید خودشو به خریت بزنه؟

  75. احسان said,

    چهره من مشکل نداره که هیچی خیلیم خوبه سابقه دختربازی تا تهشم دارم اما پیش اومده یه دختر تمام ویژگی های یک دختر علاقه مند یا همون پایه رو داشته اما وقتی رفتم جلو که شماره بدم یهو عوض شده انگار یکی دیگست یا شماره رو نگرفته یا با بی میلی گرفته و طبیعتا چند قدم که دور میشده پارش میکرده یا میذاشته تو کیفش و نمدونم چرا زنگ نزده
    بله پیش میاد اینو واسه تازه کارا گفتم زود نا امید نشن البته این واسه دخترای مشهد یه امر طبیعیه شهرای دیگرو نمدونم دوستان کاری داشتن این id منه ja_ir91

  76. سید علی آقا هاشمی said,

    سید علی آقا هاشمی
    ما چطور میتونیم بدون که یک دختر چقدر به ما علاقه داره.

  77. سید علی آقا هاشمی said,

    ما چطور میتونیم بدونیم که یک دختر به ما چقدر علاقه داره.

  78. سید علی آقا هاشمی said,

    دوست من با کس دیگری نامزاد شده است ٰ من واقعاً خیلی دوست اش دارم ولی بین ما دو تفاوت است .
    1-از نگاه قومیت .
    2- از نگاه مذهب.
    از شما خواهشمندم تا مرا راهنمائی نمائید.
    بااحترام

  79. شاهین said,

    من یکی رو دوست دارم خیلی هم دوستش دارم دختر خالمه ولی یه سال از من بزرگتره دو سه نفری هم هستن که میخوانش ولی نه روم میشه نه جرت دارم که بهش بگم دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم میترسم از دستم بپره و وقتی من به خودم بیام خیلی دیر شده باشه خواهش میکنم بهم کمک کنید این قظیه خیلی برام جدیه از همتون ممنونم اینم ای دی منه خواهش میکنم برام جوابتون رو ایمیل کنید shahin_eshghi1995

  80. Sayed Ali Aqa said,

    دوست عزیزم اول خدمت شما سلام عرض میکنم بعدا یک ضرب المثل هست که میگه یا تخت یا تابوت اگر میخوای که فردا خودتون وژدانتان را رو لعن نکنید بهش بگید اما اگر نگید ممکن فردا پشیمان شوید.
    البته این دیگاه منه!

  81. محمد said,

    خواهشا یکی یه راهه حل بده
    من دختر داییمو خیلی دوس دارم
    ولی روم نمیشه به خودش که اصلا به مامانمم نمیتونم بگم
    خیلی هم میخوامش
    امداد غیبی برسونین خواهشا
    namakcompani@yahoo.com

  82. متین said,

    سلام من متین ۲۲ سالمه از کرج .دنبال یه دختر برای دوستی هستم.اینم شمارمه.۰۹۳۹۸۷۱۹۸۴۳ mahderahmani@yahoo.com

  83. گمنام said,

    دمتون گرم خیلی خندیدم

  84. alireza said,

    من هیچی ندارم هیچی فقط یه زانتیا دارم هر روز هم بلند میکنم

  85. Lover said,

    من یکی رو دوسش دارم که خیلی هم دوسش دارم ولی نمی دونه دوسش دارم میترسم بهش بگم دوسش دارم ونفهمه من دوسش دارم وجواب منفی بهم بده شما بگید چیکار کنم (-)

  86. پویا said,

    همتون کس خلین اگر یه افغانی بود تا حالا 366 دوس ذخترو گاییده بود

  87. nazanin said,

    پسرا خاک تو سرتون

  88. behzad tabriz said,

    بهزادم 20 ساله از تبریز.قدم:170 وزنم:60 دنبال یه دوجنسه یا دختر از تبریزم.کس میلیسم میکنم و دخترایی که دوست ندارن بدن اگه بخوان بهشون با کیر مصنوعی کون میدم.از اونجایی که مکان ندارم اگه طرفم سنش ازم بیشتر باشه هم قبول میکنم.اگه طرفم از اطراف خطیب نصف راه و اشکان باشه که عالیه اینم آدرس ایمیلم:
    behzaad1371@yahoo.com

  89. بهزاد said,

    سلام بهزادم 34 ساله از تهران دنبال خانومی مطلقه و یا بیوه معتقد تا 45 سال از تهران جهت صیغه هستم
    09379976219

  90. دوجنسه میخوااااام said,

    سلام کیان هستم 23 ساله از تهران,دنبال یه زن دوجنسه ام از تهران واسه رفاقتو بیرون رفتنو شیطونی,جونمم براش میدم
    kiyanlove69@gmail.com

  91. ناشناس said,

    سلام.من به شدت وعاشقانه دنبال آشنایی بایک دختر دوجنسه(شیمیل)هستم.یا دختری که سایز کفشش42 تا45 باشه.لطفا اگر کسی بود اس بده.09010324064

  92. بهزاد said,

    سلام بهزادم 34 ساله از تهران دنبال خانومی دارای جا و مکان جهت صیغه هستم در صورتی خانومی از تهران این شرایطو داره با من تماس بگیره 09379976219

  93. امیر said,

    سلام دنبال یه خانوم جهت صیغه از تهران هستم 33 سالمه
    خانومی مطلقه یا بیوه تا 50 سال برای دیار حضوری از تهران تماس بگیره
    09379976219

پاسخی بگذارید

