دیس ایز چیزیشن آف اینترمیلان چیزیشن

فوریه 26, 2008 at 7:23 ب.ظ. (دل درد)

فووووووووووووش، فووووووووووووووش _موج دریا

مصطفی: برادر سیل ای جزیره انگا تازه اینجا پیدا شده

حاجی: برادرا ساکت، احتیاط کنید فکر کنم یک نهنگ بزرگ روبروی ما هست.

فیش، کووش … _ بیسیم

بیسم: دیس ایز چیزیشن آف اینترمیلان چیزیشن

بیسم چی: حاجی فکر کنم باز سید یه زبان بلد گیر آورده می خواد بده دست ما.

حاجی: نه شاید ماله زیر دریایی روس ها باشه.

مرتضی: مصطفی تو که گفتی ما را می فرستن تنگه هرمز، من تو راه خواب بودم مگه اومدیم دریای خزر که حاجی می گه زیر دریای روس هاست؟

مصطفی: من هم خبر ندارم تو راه خواب بودم.

حاجی: اگه می تونی بهش بگو اینجا چه کار داره و اصلاً چی هست؟ زیر دریایی یا چیز دیگه ای است.

فوووووووش، فووووووووووش _موج دریا شدید می شود.

مرتضی: حاجی نگاه چیز این نهنگ داره بلند می شه.

حاجی با لبخند: مگه این بدبخت نباید تولید مثل کنه؟

فیش، کوش … _ بیسیم

بیسیم: ایرانین بوت بی کرفول یو آر نیر آور آریه

بیسیم چی: حاجی این میگه مواظب باشید دارید به منطقه ما نزدیک می شید.

حاجی: یا ابولفضل، برادرا این نهنگ به نظر یه ناو آمریکایی که استتار کرده بوده.

مصطفی: لابد اون هم معامله نهنگ نبوده و توپ بوده که واسه ما شقش کردن !

بیسم چی: ور آر یو فرام، اینجو وات می خواین؟

ناو آمریکایی: استاپ در، وی دنت وانت تو استارت وار لت آس گو اوی.

مرتضی: بگو گو اون کاپیتان بی پدر و مادرتونه.

حاجی: بچه ها به نظر اینجا امن هست بهتره بریم یه جای دیگه را بگردیم.

فیش، کوش … _ بیسیم

بیسیم: حاجی کجایی؟ سیدم، فوراً از آبهای بین المللی بیاین بیرون که خطر داره.

حاجی یه نگاهی به جی پی اس انداخت: مرتضی خدا خیرت بده چقدر گفتم فرق این 6 و 9 انگلیسی را یاد من بده. اگه آخر سر همین مشکل جنگ جهانی راه نیافتاد.

فووووووووووووش، فووووووووووووووش _موج دریا

پاسخی بگذارید

